Aku

My photo
Its All About Me....

Saturday, August 6, 2011

Kain pelikat Kain batik....

Assalam kepade sme...hahhaahhha..time2 boring mcm ni la aku ske membebel dikale sedare mare aku ade kat luar ngah layan ANDA ADA 30 SAAT,aku dalam bilik melayan FB n membebel kat blog.............aku sbnrnye bkn x nk cmpur ngan dwang tp ntah la,x kne time la skang nih...........lom smpai seru nk cmpur....mybe jap g kot.....xpe2..............hmmmmmm,tajuk entry kali ni mybe plik la kot sket..tetiber petik psal pelikat n batik lak nih.................bkn nk ckp la..(mmg x ckp pon,aku taip ni ha....) tp aku mmg x ske pkai kaen pelikat......rimas la.....rse da mcm telanjang lak.......ahahhahha....mmg la adat org melayu,laki pkai la kain pelikat tp aku x MINAT!!!!
Pham x?!!.....(bangang,marah kat spe pon x tau la...)

Alahai,lenguh plak kaki aku ni besile..........ok2.Aku x ske pkai kain pelikat cz aku ni tdo buas......mmg la kat dlm pkai boxer tp bile tdo,abes trangkat kain smpai kedade.....addoooooiiiiii,paling menyampah aku klo bab 2.............klo tdo sorang2 x pe la tp kalo bertandang ke umah sdare mare,tdo sne..........mcm ner tuh......x kan aku nk pkai getah lak ikat kat kaki bg x nek kain tuh................
Aku bkn la nk kutuk org nelayan2 nih tp cre dwang tuh mcm x kne la............even da lme dwang da praktik kan tp mcm x kne la ngan tmpat..............ade ke pegi tangkap ikan pkai kaen batik n kain pelikat...........n aku rse kat dlm tu da x pkai pape da selaen spender..................selese lak dwang pkai mcm tu kan.......................aku x la nk bangge ngan omputih wlaupon dwang bgus tp tgk cre dwang tangkap ikan......korang tgk la dlm DEADLIEST CATCH atau pon rancangan kat DISCOVERY yg berkaitan nelayan dwang,sene pkai bju yg kne ngan tmpat n kje dwang.......x de pon sorang aku tgk yg pkai ala2 kaen..................mmg la bkn adat dwang ade pkai kain or smething like tht tp plis la be cnsistent.......pkai sesuatu yg kne ngan tmpat n keje..........ade ke pkai kain pegi tngkap ikan......HAIH!!!!!


Ok,psal kaen batik lak...............bg aku la n aku x tau la psl org laen,klo aku tgk pompuan pkai kaen batik,mmmpphh!!!
xde keinginan aku nk tgk skali lg.........nth la....rse satu mcm......x ske tgk n mcm,sorry to say,geli tambh2 klo dwang bekemban...........lg la xde rse pe.....................plik kan aku nih...........tp tu lah aku......................bkn nye nk kate aku ni moden ke pe tp aku mmg xleh la ngan kain pelikat n kain batik.....................kain batik pon bkn nyer kaen batik yg org wat show tuh...yg tu lawa,ni kaen btik yg kaen batik la......corak kain batik yg biase2.....yg ade bunge2,ade daun2................adoi,klo aku nmpk skang ni,mmg aku tgk ujung mate aku jek.......xde chance la aku nk pndang kali keduer...................hahhahhhahahha.......
K la...entry aku kali ni pndek je la....xde mnde aku nk kupas ngat psal kaen-maen nih......
Bye n Assalam....

No comments:

Post a Comment